love's the funeral of hearts and a ode for cruelty

Hejhej! (: Har spelat en stund nu, hämtat tvätten har jag också gjort. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu, faktiskt. Lite senare ska vi upp till Tobbe i alla fall och spela Wii som jag fattade det :D Men vad jag ska hitta på just nu är ju en annan femma. Kanske lägga mig i soffan en stund och kanske ta en powernap... Hehehe, eller äta lite middag kanske? Svåra val nu. (x Men det känns som om det ska vara torsdag, jag vet inte. Känns skumt att det bara är tisdag. Hur som hellst- vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Jaja, hörs lite senare! (:

Kommentarer
Postat av: Mammsen

-:)

Jag er snart klar med min træning. Og så er det tilbage til fremtiden. Det glæder jeg mig til.

Super-koldt er det her: minuss 22 lige nu. Hvis det virkelig var meningen at man skal kunne leve i den kulde, hvorfor blev man så ikke født med pels?

2010-11-30 @ 21:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0