you used to be like my twin

Godkväll! Snart är det nästan dax att lägga sig.. eller, nä. Haha, klockan är ju bara halv nio (x Men dax för kvällsfika är det allt! Slut på bröd idag, så det blev en mumsig fruktsallad istället, men jag älskar frukt så det gör inte mig något! ^-^ Har räknat på det; de senaste två veckorna har jag ätit någon typ av sötsak varje dag; kakbit, choklad, bakelse eller sånt. Helt sjukt :D Haha, men det är inte bra med för mycket av det goda heller så den här veckan ska jag inte äta något sånt, väntar tills lördag. Komma in i matrutiner igen (: Jag brukar följa mitt matschema som jag fick 2008 när jag började hos dietisten (eller nu följer jag det inte som en slav, men); bra stadig frukost, samma med lunchen och middag och sen ett mellanmål innan jag går och lägger mig. Dvs fyra gånger om dagen, istället för sex gånger om dagen som det pratas så fint om. Och på lördagar ska det finnas något gott att mummsa på. Bra deal tycker jag, och med tanke på att jag inte är så stor i vanligt fall behöver jag inte trycka i mig mer mat för då skulle jag bara gå upp onödigt i vikt. Måste finnas en balans.

Men hur kom jag in på det här? xD Haha, jaja. Jag ska äta min fika nu och sjunga för fulla muggar till musiken som spelas :D


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Det der ser forbasket godt ud!

2010-11-02 @ 20:43:01
Postat av: MATILDA

gott!

2010-11-03 @ 09:37:58
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0