hold the s because i am an aint

Hallåå! Hihi, vilken kväll igår! Hade sjuukt kul måste jag säga! Började hos Sofia, och en hel drös med folk kom dit från typ ingenstans, och helt plötsligt har Emmelie och Karima bestämt att jag ska med ut, så de bjöd på inträde. Kändes lagomt dumt, men det var kul som fasiken! Var på en krog som heter Momento, 20års gräns men jag fick komma in ändå. Hihi, en deel bättre än bockarna i Hudik måste jag erkänna :P Och det bästa var att det stängde 3 så dans i flera timmar! Asnajs. Dock så tappade vi bort Jannica och Sofia, för tydligen var Sofia lite för full för att komma in, haha, men det gick bra ändå. Min kamera ligger hos Emmelie någonstans, så ni får vänta med bilder tills imorron eller nåt. ^^ (: Men en sak är ju säkert, man ska vara förberedd på krogen oavsett om man tänkt det eller inte; hade som sagt inte tänkt gå ut igår så jag hade ganska vanliga kläder och mina vinterskor.. VARMT!

Nu kollar jag och Fredrik på Sagan om Ringen på Projektorn. Grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0