i'm the only one that can rescue me from me

Godmorgon! Vilken mörk och kall onsdag det är. Det var inte särskilt kul att lämna sängen, varmt täcke och Mitzi som låg alldeles intill bröstet och kurrade. Jag tror att det är jätteviktigt att man tar hand om sigsjälv på morgonen när det är såhär kallt och mörkt, jag tror man måste ge sigsjälv lite extra; till exempel så tycker jag hemskt mycket om yoghurt- ja, då vill jag ha yoghurt på morgonen för att må så bra som möjligt. Små saker som gör det lite lättare! (:

Jag sitter och kollar på nyhetsmorgon, awesome. Nya ministrar som är där och pratar.. Börjar kvart över åtta idag, ska ha en föreläsning om Etik. Efter det så ska jag och en av tjejerna, Karima, fixa CV!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Morgonen är den viktigaste stund på dagen. Den är den som gör din dag. Jag tar en kopp kaffe och en cigg, pratar lite skit med Tiger, äter en bit choklad, duschar, sminkar mig, tänder rökelse..... Ahhhh... det här kommer att bli en bra dag!

2010-10-06 @ 08:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0