if i could breathe again, i'd choose a new beginning

Godmorgon! Vilket val det var igår, alltså. Sjukt spännande! Kan inte påstå att jag är glad över resultatet, men verkligen intressant. Tragiskt att det ser ut som det gör idag, men nu är det ju faktiskt bevisat. Är supertrött idag, var vaken några timmar längre än jag hade velat, och idag ska vi ha ett rollspel. Haha. Usch jag vill inte! Menmen, bara att bita ihop :D När vi är klar med det, så lutar det åt att vi ska träffas och börja på nästa uppgift. Tänkte även stanna kvar en stund och skriva klart min individuella uppgift. Så det blir nog ganska sent idag ändå. Men inte gör det nåt!

Neej, äta frukost och sånt nu. Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: ella

super fin blogg :D

2010-09-20 @ 07:31:13
URL: http://jonnaceline.blogg.se/
Postat av: Mammsen

Valvakan i går var ju för tragisk. Jag är grymt besviken på de som har valt att protestera genom att rösta SD. Tänk att jag skulle få uppleva det i världens bästa land. Nu hoppas jag bara att Reinfeld o Co verkligen vågar stå för det de säger och låter bli att samarbeta med orosmomentet.

Ha en skön dag!

Puss o kram



PS: Det var så härligt att se dig igen! Tack för besöket-:)

2010-09-20 @ 09:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0