if i smile and don't believe

Godmorgon! Puuh, vad trött jag är idag. Igen. Haha. Fast det var ändå skönt att kliva upp på nåt sätt, liksom göra något och så. Har lyckats sminka mig och fixat håret lite, så jag känner mig liite mänskligare igen. Men helt kommer jag nog inte vakna förräns jag ätit frukost och fått lite kaffe. Så nu ska jag ta och göra frukost. Ska även försöka fixa ihop en liten lunch till senare idag, slutar fem idag så jag måste ha med mig lite kääääk, dårå. Och så ska jag kika nyheterna!

Ha en bra dag, så hörs vi lite senare! (:


Kommentarer
Postat av: Mammsen

God morgon!

Jag är också trött. Tiger väckte mig 3 i natt.... klockan 4 sprang han upp på lilla bordet bredvid sängen och välte ner alla böcker OCH väckarklockan. Klockan 5 gav jag upp. Klev upp - gav Tiger mat, duschade, satt på balkongen etc. SEN fick han syn på sin lilla kompis Långben-spindel coh började jag han. Upp i fönstret, runt på bordet och så vidare. Mitt i Fran Fine slog han till med dunder och brak! Hade lyckats riva ner en stor kruka från fönsterkarmen som naturligtvis gick i tusen bitar. Suck! Men,men - det är första gången han har haft otur. Dessutom fick jag fixera Långben - för att få slut på eländet ... Tiger, Tiger ts ts ts



Ha en skön dag i regnet!-:)



Puss o kram

2010-09-16 @ 08:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0