cries for anger, lies for power, fighting for nothing is what you were born for

Godkväll! Har ni haft en bra söndag? Det har jag, till stor del i alla fall. Har suttit sen tre nästan i streck och försökt mig på denna uppgift som ska vara inlämnad imorgon. Ska skriva en diskussion till rapporten vi gjorde, på max 4 a4:or och jag har skrivit 1½, tänkte satsa på runt 3. Förstår ni att det inte bara är att skriva? Haha, hade det varit så enkelt. Nej, det ska blandas in böcker, artiklar, skrivregler och viktigast av allt: NI HAR INGEN ÅSIKT! Himla roligt ibland. För det mesta tycker jag att det är kul, men den här kursen har vi blivit tilldelad patientfall och vi fick det tråkigaste, en invandrad kvinna som haft lättare depressioner, bott i Sverige i 15 år och som nu har fått renlighetstvång. Woo.

Äh, inget fel på henne, bara lite lite att skriva en diskussion kring. Annat hade det varit om hon var schizofren som vår förra patient, där fanns det mycket att skriva om. Äh jag ska fortsätta nu, ha det så bra! (:



Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: försöker så gott som det går!:) kram!

2011-04-24 @ 23:54:48
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/
Postat av: tasha

haha stackare!

2011-04-25 @ 08:42:01
URL: http://ellohell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0