from green to red our days pass by waiting for a sign to tell us why

Hejhej! Jag skippade faktiskt stan, haha känner mig jättegnällig för stunden men jag mår piss. Eftersom att jag glömde äta igår så var jag nära att svimma hela morgonen, så då kände jag bara att jag ska INTE promenera idag. Så Tobbe skulle se om han kunde hämta medicinen när han slutade jobba, annars skulle han skjutsa ner mig sen. Det är jag väldigt tacksam för! Så stan och bokrean får vänta tills nästa vecka. Kollade lite på adlibris hemsida och såg att Niklas Krog släppt en ny trilogi, Krigare. Han gjorde en annan trilogi tidagare som heter Den stora fredens krig, sjuukt bra. Definitivt bland det bästa jag läst. Dock är dessa inte med på bokrean, så om jag inte hittar nåt annat ska jag nog köpa i alla fall första boken.




Lite lustigt det där med att när man läser mycket så hittar man sina favoriter, och när man väl hittat dem är det svårt att gå över till andra. För mig är det så i alla fall. Det är alltid kul att läsa nya författare, men det gäller att hitta de som passar ens smak. Det finns böcker för alla!

Jag ska hoppa i duschen nu en snabbis och sen ska jag nog kolla på film.. Eller försöka läsa i boken som ska vara klar tills tisdag. Ha det så bra så länge (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0