nothing is erased

Hallå! Sitter och är lite småfrustrerad just nu, för jag har letat igenom hela vinden i typ en timme efter en jäkla bild som jag inte hittar. Hittar hur många andra grejjer jag sparat som hellst (typ 5 år gammla converse?) men inte den där jäkla bilden xD Tänkte ta den till dagens utmaning som kommer ikväll, får se om mamma kan hitta den.. x) Har bökat runt så mycket så nu är jag nära svältpunkten känns det som, ska göra lite nyponsoppa (joo, Jocke!!) och äta en banan. Får vi väl se då om den kommer upp ikväll eller om ni får klara er utan den xD


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Ska bara äta, så ska jag börja efterspaningen-:)

2011-02-09 @ 18:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0