soft lips are open, knuckles are pale feels like you're dying, you're dying

Godmorgon! Hoppas ni alla hade en bra lördagskväll! (: Haha, vi hade helt missuppfattat hela grejjen igår, det hade varit på dagen tydligen så alla var på kårhuset när vi kom till Karima xD Så vi kollade på melodifestivalen och lite av gaygalan och hade det trevligt. Sen blev det snack om att gå ut, och jag var jättetaggad på det, men eftersom att både mitt pass och legg har gått ut så ville jag inte chansa, för palla gå hela vägen hem igen xD Haha, men tydligen hade det varit jättebra ute har jag läst lite om :D

Ja, men som vanligt ska jag ta och göra lite frukost och kaffe, fast idag ska jag faktiskt försöka få upp Fredrik så jag inte behöver äta ensam! (: Ha en bra söndag så länge! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0