what a shame we all became, such fragile broken things

Godkväll! Nystädat och luktar gott med doftljus. I like it! Tobias var här en sväng och drack kaffe, och precis som vanligt är det alltid Top Model när han är här xD Och det är väl där jag är nu; i soffan framför Top Model ^-^ Men det blir nog sängen ganska tidigt idag, är galet trött fast att jag sov så mycket inatt. Ska upp tidigt imorgon och säga hejdå till Fredrik, han åker runt nio. Ska bli riktigt spännande att följa hur det går, han har gjort en turnéblogg som ska bli superkul! Kommer lägg upp bilder och så där med... han kommer ha min älskade digitalkamera >: Så följ med där ni också! (:

Tv:n kallar, cya!


Kommentarer
Postat av: Hon som precis pajade sin dator

God morgon!

Hoppas Fredrik kommer gott iväg. Jag ska läsa hans turneblogg och följa med i denna spännande resan!

Puss o kram

2011-02-08 @ 08:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0