woke up on wrong side of life today

Hallå! Hunnit en del längre än jag vågat hoppats på, men det beror nog dels på att jag läst en hel bok om personlighetsstörningar, så det 40 sidor långa kapitlet kunde jag skumma igenom bara. Däremot så vet jag inte om jag får till hyffsade anteckningar, så jag skippar det på det här kapitlet och hoppas på det bästa. Så nu är jag på kapitel 32, hurra! xD
Plus att jag varit duktig och ring till mitthem idag, för det är fortfarande (trots att det ligger en meter snö på altanen) folk som springer in dit, jag som går runt i nattlinne på dagarna upptäckte en unge med ögonen tryckta mot fönstret när jag gick förbi. INTE OKEEEEJ! Fattar inte hur det kan vara så svårt att uppfostra barn till att man inte går in på andras altaner? Hallå liksom? Men sist vi pratade med dem skulle vi ju få någon typ av staket men idag sa de att de inte kan göra det, däremot så är vi välkommna att själva sätta upp nåt. Tro mig, det ska göras snarast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0