you're keeping your distance, you're pushing me away

Godkväll! Puuh, hemma igen efter en lång men spännande dag. Verkligen, fick läsa alla de boendes dokumentationer, beslut, handlingsplaner och sånt. Riktigt intressant var det! Sen var det en av klienterna som sa att hon tyckte att det var jättebra att jag var där, för att jag var inte för på och attackerade med frågor utan var mer lugn och stillsam. Det var kul att höra! För det är ju alltid det där när man kommer som ny, vad ska man säga? Hur mycket ska man ta för sig och sånt, men jag lyckas väl kanske ganska bra med det.

Fick förövrigt B på en av rapporterna jag skrev för någon vecka sen, woop woop! ;D Nu ska jag ta och slappa och ta det lugnt innan jag ska sova. Hörs imorgon! (:

Fredrik hade gjort fika till mig som var klart när jag kom hem! (:

Kommentarer
Postat av: Charlotte

GRATTIS! Bra jobbat tjejen!!!!!

- Du har helt rätt attityde. Luta dig tillbaka o lyssna .. Det är därför vi har 2 öron o bara en mund-:)

Ha så trevligt o njut dagen!

Hälsa i Arbrå om ni ska dit.

2011-05-10 @ 07:40:57
URL: http://hyperenergy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0