it's a part of me

Jag kollar på Harry Potter och de vises sten nu, på 6:an. Den är nästan slut nu, men den är otroligt bra! Jag har varit Harry Potter nörd så länge jag kan minnas - det var den bokserien som fick mig att börja läsa på riktigt. Nu läser jag jämt och ständigt, men det började jag inte med förrän jag gick i trean och fick en Harry Potter bok. Det var ett stort ögonblick :'D Haha. Jag hoppas verkligen att alla hittills gjorda filmer kommer visas nu i helgen.. Japp, det hoppas jag. Måste även erkänna att det har slinkit ner lite godis i magen också.. så det är bara att förbereda sig på ångest! Wihej! Men, så fort jag kollat klart på filmen ska jag lägga mig och läsa Vampire diaries, andra boken. (Ja, serien som går på tv:n är baserad på böcker.) Och fortsätta min mentala träning som i princip går ut på att försöka få migsjälv att inse att jag INTE är tjock, och att jag INTE blir det av att äta godis en kväll i veckan! Så, önska mig lycka till! (:


Japp, ni får ha en fortsatt trevlig långfredag! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0