marilyn manson

Inte en särskilt bra dag idag, faktiskt. En sådan dag där jag inte alls vill vara bland människor, men det går inte att undvika det när man är i skolan. Har medieproduktion och vi ska göra en film om en artist- ett självklart val för mig är Marilyn Manson. Orkar inte gå in på varför, det är nog ändå ingen som håller med. Så det ska jag ta och göra nu. Som tur är så är det snart dags för kafferast, står inför dagens andra kopp. Kommer behöva mycket kaffe idag. Alla hittar vi ett sätt att ta hand om inre stress eller ångest. Som tur är så har jag hittat kaffet. <3

Senare är det engelska B, blä. Funderar på om jag ska åka hem istället. Får se. Kanske.



Kommentarer
Postat av: Mammsen

Jo, jag håller med. Och jag vet exakt varför. Ett bra val, tycker jag. Ser fram emot att få se resultatet-:)



Puss o kram

Mammsen

2010-04-21 @ 09:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0