coffee, strawberrys, banana..

Godmorgon! Mjo, idag är det ju nästan en god morgon :D Vaknade utan mensvärk idag, hallelujah! Så på bra humör måste jag erkänna migsjälv vara. Dock så känns det i kroppen att jag inte har fått medicin på ett bra tag nu.. Jag börjar känna den där otåliga rastlösheten som kommer, och jag börjar känna att jag inte kan kontrollera migsjälv på samma sätt. Det är fortfarande inte som innan jag började med medicinen, jag misstänker att det krävs någon månad utan den för att det ska bli så, men det känns. Så det handlar om att tänka efter tre gånger innan jag säger/ gör något. Kanske, kanske att det visar sig att jag kan klara mig utan medicinen? Hm. Bara tanken är läskig, men det skulle ta bort en hel del problem om jag faktiskt kunde utan. Inte behöva passa läkartider, inte behöva remissas till Psykiatrin i Sundsvall, spara en hel del pengar (faktiskt så kostar det nästa 300 i månaden för min medicin), och ja.. det skulle vara skönt att inte ha medicinen.

Äh, vi får se. Nu ska jag jobba i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Hej Sessan,

Och tack för i går. Det var jättetrevligt och riktig god mat-:)

Visst är det en fin dag i dag!?! - Prova med 2 bitar choklad varje morgon - det kanske kan ersätta medicinen-:)

Puss o kram

Mammsen

2010-07-14 @ 08:59:32
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-14 @ 09:20:20
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: lucke

Dagens blogg hos mig om du vill vara med :P

2010-07-14 @ 09:38:03
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: angelica

mums!

2010-07-14 @ 11:07:12
URL: http://fleratimmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0