i did it again

Hallå! Sitter med hårfärg i håret nu och diggar Tears don't fall. Yay. Eller nåt liknande :p Varit en kalaskul dag på skolan idag, brännboll och basket hela dagen typ. Dock så gjorde jag det igen; jag ansträngde mig mycket mer än min kropp klarar av så det slutade med att två killar från klassen (tack gode gud för det! <3) fick bära in mig till ett av rummen så att jag kunde ligga och vila- jäklar vad jag skämdes. Jag hade hoppats att jag inte skulle få den känslan i kroppen mer, känslan av att om jag tar ett steg till så säckar jag ihop, men så kändes det idag. Usch! En lärare (som varit den mest stöttande, dessutom kring allt detta) kom in med en massa sockerbitar som jag knaprade i mig, kändes ju lagomt roligt. Menmen.

Äh, langar upp en bild på håret när det är klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0