then i'm alone again

Hej! Nu är jag bänkad i Ljusdal i mammas och pappas soffa. Tog inte med mig katten nu, ska ju ändå bara vara här till onsdag. Det är tomt här, men det gör inget. Det är ganska skönt- tills alla tankar jag försöker undvika kommer ikapp. Samtidigt som jag vill vara ensam just nu, så blir jag tvungen att ta tag i saker då som jag inte vill ta tag i- jag skulle vilja sluta tänka och bara göra. Sluta vara förnuftig och bara följa mina impulser. Men stunden jag glömmer förnuftet finns det ingenting kvar. Så jag fortsätter vara förnuftig, tills jag kommer på en bra lösning som är hållbar. Hoppas jag kommer på den snart..

Jobb imorron, woho. (x

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Men det kan ju också vara skönt med lite tysthet ibland... Hoppas du får en trevlig kväll i vårt lilla hus-:)

Puss o kram

2010-06-27 @ 20:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0