words are useless

Jaha, hur ska man lite snabbt försöka summera gårdagen? Alla hade var jättestiliga och fina, maten var underbar, sällskapet bland det bästa och talen som lärarna höll var otroligt fina. Lena (rektor) började med att säga "Jag väntar med mitt grintal tills på fredag", vilket var lite lustigt. Alla lärare hade sa något om någon elev, så alla fick liksom ett "personligt tal", Rich pratade om mig, Mia och Cilla- Tre starka tjejer som haft mycket motgångar i livet, men som ändå inte slutat kämpa och som kommer ta sig hur långt som helst. (Jag minns inte exakt ordagrant.) När han sa mitt namn så var det inte långt från tårar, måste jag erkänna.. Har lite dåligt samvete över att jag inte höll något tal, men det var som Åsa kom till mig och sa "om du säger något så brister det, eller hur?" och ja, så var det.

Vi stannade inte så länge på middagen, jag och Jocke åkte hem för att byta om till festkläder runt halv nio. Alla drog på krogen och hade hur kul som helst! Jäävlar vilken rolig kväll, alltså. :'D Slår till och med lördagen! Dock så har jag RIKTIGT ont i fötterna nu, men det går väl över antar jag. (x Tyvärr glömde jag digital kameran hemma, så inga bilder från krogen och systemkameran ligger i bilen, så än så länge inga bilder mig oss i finkläder. Men, en bild på hur jag såg ut i ansiktet i alla fall! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0