aiming for a power nap

Gick faktiskt riktigt bra imorse när jag skulle plugga, Mitzi låg och sov med Fredrik och jag satt i köket med kaffe, Bullet for my Valentine och ledarskapen. Blev klar och allt! Riktigt nöjd med migsjälv som, för det första, pluggade på en torsdag (händer en gång i världshistorien) och dessutom gjorde det direkt på morronen. Det var duktigt! Hoppas att det blev bra nurå. Sedan strax innan jag skulle till dietisten så började kissemissen att vakna och då var hon pink nödig- hon gömde sig under Lassemajas bur och trivdes där. Hm, tur att hon inte pinkar så mycket i alla fall!

Mja, men det gick ganska bra hos dietisten. Jag hade gått ner lite grand, inget allvarligt sa hon, men jag måste koncentrera mig bättre på att äta ordentligt igen. Så det blir en ordentlig middag ikväll! Fick även träffa den som ska ersätta hon jag haft de senaste 1½ åren, hon verkade bra hon med. Dock blir det lite spännande hur det blir när jag flyttar till Sundsvall, då måste jag skicka ny remiss och hålla på. Jaja.

Som tur är så slutar vi snart så jag får åka hem och gosas med Mitzi. Ska även ta en power nap, det behövs verkligen! Och ikväll kommer det Vampire diaries :D yay!


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Jag ser fram emot att få träffa nya medlem i familjen.

Kan inte du lägga ut lite fler bilder på Mitzi? Please????-:)



Puss o kram

Mammsen

2010-05-06 @ 15:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0