i keep cheating, but i like it

Hihi, sportnörd som jag är har jag suttit bänkad framför tv:n med Mitzi och kollat på hockey. Jävla utklassning av Kanada, de slog Norge 12-1 :D Jobbigt läge. Men det går bra för Danmark! De vann mot Slovakien 6-0! That's the spirit! Har nyss ätit middag också..- jag fuskade visst idag igen. Men det gör inget! Tycker inte jag i alla fall, för trots allt så gör jag mat och jag äter tills jag blir mätt! Mer än så kan man inte begära, att det inte blir varm lagad mat varje dag är inget som man kan skälla på. Dock, så känner jag av lite i kroppen att jag gått ner lite.. Men det gäller bara att inte tänka på det och fortsätta äta enligt matschemat! Tänkte slänga upp en bild på min middag nu, det där supergoda brödet + ett jättetunt lager kaviar istället för smör, stekt ägg i citronpeppar, paprik och gurka! Äppel/ apelsin/ morotsjuice till det och annanas till efterrätt :D Mumma!


Nu ska jag kolla på Legend of the Seeker, som kommer en timme tidigare idag när det är hockey som gäller. Efter det så är det Sverige mot Lettland, spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0