sneak peak

God kväll! Jag sitter med datorn i knät, kaffet bredvid mig och tv:n på för fulla muggar. Väntar på att Legend of the seeker ska börja, det är så spännande :D Haha. Min älskling jobbar även ikväll, visar det sig, så jag blir ensam. >: Tack och lov för Mitzi och LasseMaja! Hih. Meen, det är inte bra att han jobbar så mycket..: ingen middag för Emily. Dålig ursäkt, jag vet, men vafan; diska/ steka kotletter, kyckling, fisk, etc/ göra tillbehör/ göra sås eller göra en stor ostmacka med frukt till. Hm? Inte så svårt val. Men det är ett dåligt val för min kropp.. tur att det ligger en bulle i skafferiet :D Whatever, jag tänkte i alla fall slänga upp en av bilderna från det jag fotade idag. Inte helt klart, ska redigera ytterligare när jag kommer till skolan nästa vecka, men såhär såg det ut än så länge!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0