and i'm free, free falling

Hallå! Vilken kaos det blev igår, haha. Skulle till psykologen i Hudik, och jag trodde att det var klockan tre, men det var redan klockan elva igår morse. Så var tvungen att kliva upp och stressa iväg, typ- däärför jag inte skrivit nåt :D Och veeeet ni dååå?! :D Min (f.d) psykolog bedömde att jag är tillräckligt bra för att inte behöva fortsatt psykologkontakt! Haha, kan ni fatta? :D Knappt att jag kan alltså! Har träffat psykologer hit och dit, en period en gång i veckan, i fyra år! Känns så sjukt bra! :D Så nu har jag bara läkarkontakt, men så länge jag äter medicin måste jag ju ha det. Ingen dietist behövs heller längre! Känns som om det här blir jättebra! :D

Och det verkar inte bli något halloweenparty ikväll, så det blir filmkväll med projektorn istället. (: Men nu är det kaffe som står på tur!


Kommentarer
Postat av: Mammsen

GRATTIS sessan! Det er fantastisk!

2010-10-30 @ 19:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0