i could give you everything, but would that be what you want?

Hallå! Jag är verkligen dålig på att äta när jag är ensam, jag fattar inte varför det blir så, men jag äter nästan inte alls när jag är ensam. Visst, det är inte medvetet vilket självklart är huvudsaken, och faktumet att jag är medveten om att jag ätit dåligt är också positivt. Måste bli ändring på det, jag vill inte få in en fot i den cirkeln igen, inte alls. Har just ätit en liten skål med gröt, och när jag gick till köket insåg jag även att jag verkligen borde diska. Haha. Det får vänta till imorron!

Nej, jag kan inte riktigt släppa det där med maten, det är nästan som ett personligt nedslag. Jag måste måste måste sköta maten bra. Äta enligt mitt gamla matschema.

Har hur som kikat på Idol, men nu ska jag nog gå och lägga mig. Ha en fortsatt bra fredagskväll! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0