i feel it's taking over and everything falls dark

..Iih, den där jobbiga paniken med att jag verkligen behöver ett helgjobb har liksom kommit tillbaka, I need it! Now! Alltså bara ett par extra tusenlappar per månad skulle göra sådan stor skillnad, och det är inte direkt så att jag sitter varje kväll och pluggar ihjäl mig. Tid finns det, utan tvekan! Måste fixa CV imorron, och sedan på fredag får jag fasiken ta mig ut på stan med Karima och dela ut till allt och alla som är intresserade. Jäklar anamma! :D

Nää, göra en kopp té och se om jag hittar något på internet som man kan söka.. Hörs lite senare!


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Lol-:)

Good idea.... Men vad ska du med alla pengarna till-:)?

2010-10-06 @ 14:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0