need you to learn how to cry without darkness

Hejhej! Jag ska snart gå och lägga mig med boken, ska till Karimas ny lägenhet imorgon, ska bli kul! Trevligt att träffa tjejerna och att se hennes nya lägenhet :D Men innan jag går och lägger mig ska jag ta dagens utmaning; Min favoritfödelsedag. De flesta skulle nog sagt sin 18-årsdag, och det var absolut bland det bästa. Hade det supermysigt med familjen, Dennis och Andreas på dagen och åt världens finaste tårta! På kvällen gick vi ut, och jag hade turen på min sida för det var hårdrockskväll xD Haha, jättetrevligt var det.



Men jag måste nog erkänna att 17-årsdagen var lite bättre ändå! Jag hade ätit medicinen i några månader och det gick hur bra som hellst, jag började komma ur depressionen och började känna mig starkare i migsjälv. Jag hade gått till dietisten några månader också så jag hade ingen ångest på min födelsedag, för innan dess har jag alltid hatat att fylla år; massa mat, stå i centrum och sånt. Men den här födelsedagen var typ "starten på mitt nya liv"; ingen panikångest, ingen depression och inga jobbiga maniska episoder. Jag började må bra, fick bättre kontakt med alla, och jag började trivas med migsjälv. Så min favoritfödelsedag blir nog faktiskt 17-årsdagen!

 


Kommentarer
Postat av: Mammsen

-:)

Synes alle dine fødselsdage har været super-hyggelige! Og din hello-kitty kage på din 18 års dag ku' ikke have været mere dig-:)

Dejligt at du nu faktisk også trives med at blive fejret!

2011-01-24 @ 10:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0