nothing hurts my world, just affects the ones around me

Hallå! Tog en låång och varm dusch, behövde det. Sen insåg jag att Fredrik har med sig hårfönen.. Så jag måste vara uppe någon timme till innan håret blir torrt, haha. Tur att jag inte börjar förrns 10:15 imorgon. Just nu kollar jag på Kvällsöppet som pratat om mobbing, och jag blir fan arg när jag hör hur vissa pratar! "Jag har aldrig fått uppfattningen om att vi lärare skulle ignorera mobbing", in my ASS alltså. När jag gick på högstadiet var jag väldigt mobbad, och det hände framför lärare men ändå hävdade de att de inte visste något. Alla möten, alla extra samtal, och ändå så var jag och mina två tjejer mobbade tills dagen vi slutade. Yea right att mobbing skjöts snyggt idag.

Bara den som blivit mobbad kan säga hur systemet faktiskt fungerar, inga fina papper visar hur det i praktiken ser ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0